♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Har aldri hatt den utsøkte glede av å kjøpe jentetøy før... så det gjør jeg altså i rikt monn nå! Problemet er at jeg finner igjen ubrukt og for smått tøy både litt her og der:( På tide å heller invistere i litt til mor...hun trenger det desperat! Men er det ikke sånn? Vi handler uten å tenke til ungene, men gnur på det til oss selv!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Du har vaskemaskin ikke sant? Da trenger du jo ikke å kjøpe sånn "engangs tøy". Det er vel også litt begrenset hvor mange kjoler hun trenger nå mot vinteren. Så ja, jeg er helt enig i at mamma trenger litt også.
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jupp! Har vaskemaskin, men den er aldri ledig til vask av søtt rosa tøy hahaha:) Burde forresten hatt en slik institusjonvaskemaskin her i huset! Får man det på blå resept når man har ett stort antall unger! Jeg holder jo folketallet oppe så det holder her i landet da! Så gjennomsnittet i vår landsdel lå på 1,84 barn pr. kvinne....
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Mammas tøy er viktigst ;-) Her arver minstejenta omtrent rubbel og bit fra de to eldste. Supplerer kun der hvor ting er for slitte. Tenker behovet for tøy blir større når de kommer opp i skolealder og venners påvirkning teller mye mer. Inntil da får de ta til takke med å være "pene og rene" i tøyet... Men jeg har venninner som har opplevd som deg å få minstejenta til slutt etter flere gutter først. Tror det har en sterk tendens å melde seg et visst rosa-behov da, ja ;-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Kan du ikke bare stjele en vaskemaskin på sykehjemmet?
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg påsto hardnakket at jeg aldri ville bli sånn rosa-dillete!!! Er jo en real guttemamma må skjønne!!! Noen ganger må man sparke seg selv veldig hardt i bakenden.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Å det er da bare sååå morsomt med rosa klær:-) Jeg har fått 3 jenter og synes det er like morsomt hver gang - og rosa er den fineste fargen i hele verden! Blir glad av rosa jeg og det er ikke tull! Knall rosa er for friske, artige dager, lysrosa er for renhet og klarhet! Og sånn er det med den saken - og kjoler kan man da aldri få for mange av:-))
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2006 Takk, takk, takk. I og med at jeg har vært ute og shoppet litt til i dag, så føltes det straks litt bedre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Godt å høre! Putt så en rosa blomst i håret og dagen er perfekt:-))
lifa og Eline Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg begynner å bli litt lei alt rosa. Eline er snart 8 mnd. (fredag) og vi lever fryktelig godt på gaver enda! Bare går å ser på alle de flotte kjolene som finnes. Hvorfor: Jo vi har ikke fått mindre enn 16 kjoler til nå. Lurer litt på om jeg kanskje kan handle jule kjolen selv, eller om noen kommer meg i forkjøp. Har vel egentlig tenkt å sy den jeg da, og få mormor til å slå nuppereller til den. Noe av det vi har måte kjøpe selv er vinterdress og noen strikke jakker. Når vi må begynne å kjøpe for alvor vet jeg ikke for tremeningen hennes har en jente som er 2 år eldre og hun lurte på om vi ville arve/låne klær. Og det vil vi! Jeg er stolt av det vi arver til snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå