temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 ... Det varer nok ikke mer enn i 5 minutter eller så, men jeg er ajour med klesvasken...
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Har til dags dato enda ikke skjedd her i huset.... Ligger det gjemt en million kroner i bunnen av haugen, så får aldri jeg øye på den....
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! Her har haugen med klær bare vokst i løpet av dagen. Innimellom baking av pizzasnurrer og kos med Leonora, så er det kun Dibbing som har skjedd her... Men her er jeg i det minste nå ganske så ajour ;-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Me too, altså ajour på DIB, men ikke med klesvasken. Det virker faktisk som om skittentøyhaugen vokser mens vi er på jobb... Kanskje noen bryter seg inn og fyller på med skittentøy? Anyways... Gratulerer hjerteligst, tonetroll!
Urtete Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Det skjer aldri her heller, dessverre............. Det værste er egentlig ikke alt som ligger i skittentøyskurven(e). Det går egentlig fin-fint å hive klærne i vaskemaskina, og det går ganske bra å henge de opp også. Det jeg sliter myyyyye med, er å legge sammen klærne - og ikke minst - få haugene med sammenlagte klær INN i skapene. ;-/ Vet egentlig ikke hvorfor jeg er sånn, for når jeg først gjør det, så tenker jeg hver gang: "Det var da ikke SÅ mye jobb dette, hvorfor gjør jeg det ikke hver eneste dag???" Må være en teknisk feil i hjernen... Rett og slett feilkobling. ;o)
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Sareptas krukke, need I say more? Hadde bare lommeboka samme evnen til påfyll som skittentøyskurven, så kunne jeg kjøp flere nye svøvletter , støvler med blomster på, brødbakemaskin, pizzabaker...........
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Sånn lommebok vil jeg også ha. Eller motsatt da hvis det første ikek går; maken skittentøykurv som konto... Hvor ting bare forsvinner uten at jeg kan huske at jeg har brukt pengene engang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå