Gå til innhold

LUSEN herjer i nærområdet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt lus på småtrolla sine?

var det ett h..... å få vekk??

har ikke funnet noe egg ellerlus enda, men er så redd for å få det i hus.. har kjøpt lusekam og vært hos helsesøster å sjekket han.. bedre å være føre var enn etter snar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke hatt, men niesa mi fikk det. Var ikke så kjekt og de komt tilbake..måtte ha to kurer, og hun har laaaaaaangt hår... Masse lus som kravla nedi der.. Hun var nesten to da hun fikk det... Lusekamen funka ikke for å fjerne lusene, bare for å konstatere at de var der. Måtte ha den lusekuren. Stinka ILLE!!! Men hun godtok det visst greit... Tok det i om kvelden, så hun sov med middelet i, og vaska det ut om morran...

Skrevet

Vi har ikke hatt det nå, men jeg hadde det når jeg gikk på barneskolen. Det var et veldig styr, så jeg håper dere ikke får det. Man må bruke luse-shampoo fpr å få det bort, og sengetøy o.l. må f.eks. fryses ned eller varmes opp. Det var vel nok med to hår-kurer, men arbediet var mest dette med sengetøy. Vi fikk akkurat beskjed om at det herjer lus i barnehagen til Jr. også, og at lusene har blitt mer resistente med årene, men at luse-shampoo fremdeles får tatt knekken på dem til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...