Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Mange som har hatt det??? Jeg har en ekkel følelse.... men fikk mensen noen dager etter jeg skulle. Tok test når jeg skulle hatt det, men negativ. Så kom jo mensen da....
*shehasmyheart* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Har jo hørt om de som har mensen gjennom hele svangerskapet... Og de som har hatt den i begynnelsen av svangerskapet. Jeg hadde en "svak" mens i uke 5... Så alt er mulig:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg hadde en menstruasjon mens jeg var gravid, var helt i begynnelsen så jeg trodde jo jeg ikke var gravid men fant ut 2 dager før neste mens skulle komme at jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 andre??? har ikke lyst å ta en test igjen nå, og sløse den bort om jeg trenger den til senere!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Testen hadde jo sikkert vært posetiv om du var gravid da
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 har ikke lyst til å ta en test nå.. og sløse den bort om du trenger den senere...??hm.. du er klar over at de har hylle på hylle med tester på apoteket.. ?da kan du ta sp mange du bare gidder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå