Gå til innhold

spm angående libero bleier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heisan

 

har en gutt på 2 mnd og han blir alltid bløt på siden av de liebero bleiene, jeg brukte pampers først men dem var ikke noe bedre dem eller

 

nå bruker vi de fra 5 til 8 kg og han er ca 5,5 - 6 kg tenker jeg.

 

har noen noen gode råd tips eller andre ting jeg burde prøve???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg med her jeg! Gutten vår er ca 6kg nå, vi bruker Libero 5-8kg og har samme problemet...Tenkte jeg skulle prøve med Pampers når denne pakken blir tom. Har hørt det av og til er sånn at det ene merke passer best en stund så det andre merke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der. Og ja jeg "legger tissen riktig", men det hjelper kanskje ikke når det blir trykk. Er på pampers hmm..5-8 eller den rundt der nå, da de var tomme for libero. Av newborn var libero definitivt best!! Den neste str. på libero kom dette problemet igjen, samme med neste med pampers.

 

De vi har nå er ganske store. Dekkerjo halve ungen..hehe. Ikke prøvd de så lenge enda, men hatt et par uhell alt. Jeg kjøper en hver av de merkene i samme srt og prøver meg frem.

 

Tips til gutt er å legge tissen nedover om du ikke gjør det alt da. Skjer det alltid på samme side? Kanskje prøve å sette på bleia litt skjevt? Altså så den blir strammere på den siden det lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newborn fra libero var jo kjempe bra panmpers var for store nå passer pampers minste og nest minste fortsatt men er vel for må i forhold til mengde tiss.

 

syns problemet nå med libero er at når bleien festes så blir det en sånn stor bleie"pose" under mellom bena slik at bæsjen nå kommer lenger frem i bleia og det oftere lekker på siden. får ikke løst dette med stramming.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg byttet til pampers 4-9kg, og har ikke samme problemet der...Virker som man må vekse litt mellom merkene i en liten periode når babyen er litt "in between sizes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med Pampers newborn 1 og så 2, men har nå gått over til Libero pga han tisset rett og slett gjennom Pampersene. De ble våte der man knepper bodyen. Sikkert min feil og, som ikke har skiftet ofte nok da. :-) uansett, fasongmessig liker jeg begge to merkene likegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er problemer med både Pampers og Libero til tider jeg... Har hatt problemer med tiss som renner ut både her og der av og til, men har antatt at det er jeg (eller helt sikkert noen av de andre som bytter bleie :-) som ikke setter den på stramt nok. Problemet er værst når bæsjen kommer langt opp over ryggen uten at mengden i bleia er stor...

Uansett så må det sikkert være bedre med noen uhell enn å gå over til tøybleier som må skylles og vaskes hver gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...