Aurora jenta mi Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 marion... robin hood vet dere... allerede begyndt å pønske ut neste jente/gutt sine navn..og likte dette jentenavnet..hva synes dere
-carina- Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg liker navnet veldig godt... Men så kjenner jeg også ei veldig koselig jente som heter det! )
Aurora jenta mi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 ja ikke sant...tvilte litt..er det bare meg som liker det liksom..men da er vi flere:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Robin hood-dama het vel marian, ikke mariOn? Syns forøvrig Marion er et veldig harry navn, siden du først spør
-carina- Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har sansen for litt enkle navn, og navn som kan brukes både i innland og utland... Og det kan jo absolutt Marion... Får håpe du får en jente neste gang, da! ;o)
Aurora jenta mi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 åh..trodde hu hette marion..he he..men altså..marion er fint..forøvrig er marian og det
Aurora jenta mi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 synes jeg..men godt at vi er forskjellige
Mammaen til E.S. Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Kjempe fint navn. Kjenner to som heter det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå