Gå til innhold

Smekke når de sikler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4mnd sikler seg kliss våt. Er det teit å bruke smekke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Min lille prinsesse på 4 mnd har siklet så lange jeg kan huske og jeg bruker noen veldig kjekke smekker til henne. Smekkene ser ut som små tørkler (trekantede). De har fleece på baksiden, men blir ikke våte igjennom. Smekken heter "Bipi Stuff" og kan kjøpes på barnetrend.no eller på det danske nettstedet bipistuff.dk (det er faktisk billigst, 32 kr stk og ikke noe mere i frakt enn på barnetrend). Jeg har ca 15 sånne smekker nå og er veldig fornøyd.

Skrevet

Gutten min begynte å sikle når han var 2 mnd og siden den gang har han brukt sånne små smekker med plast i mellom to bomullslag. billig og effektivt.

Skrevet

....også finnes de i mange kjempefine farger og mønstre :-)

Skrevet

Synes ikke det er teit...

Min er bare 2 1/2 mnd, men sikler også endel, og gulper også. Jeg har begynt å bruke smekke... Nå når det er vinter tror jeg det er godt for ham, for da slipper han å være våt og bli kald. Om jeg ikke bruker smekk bruker jeg 4-7 bodyer pr dag pga sikling og gulping... Han er ikke sååå glad i å bli byttet tøy på... Så her har jeg innført smekke! :o) Kan jo gå uten dersom man skal bort på noe sosialt da, eller kanskje kjøpe en av de fine smekkene som ble tipset om over her... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...