Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Eldstedatter har jo begynt på skolen i høst og nå i høstferien har vi derfor invitert gamle venner fra barnehagen på besøk. Veldig hyggelig for vår lille frøken og kjekkt for foreldrene til de ungene som da kan gå på jobb med god samvittighet mens ungene har heldagsopphold her. Eneste som ikke er helt fornøyd er Leonora. For hver gang hun prøver seg på en liten blund, kommer et gledeshyl fra rommet til storesøster eller ute da vi prøvde det samme i vogna ;-) Stakkars liten frøken. Er jo ikke vant til at mor spiller Malin, Rosa helikopter, +++ på full guffe hele dagen... Nei, får vel servere ungene lunch. Vi har laget pizzasnurrer. Ganske så godt for både liten og stor!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Mmmm, det hørtes jo godt ut ja! Og ang rosa helikopter etc....tror disse småpikene våre skal få kjørt seg litt i forhold til storesøstre og musikk ja:-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Og de småpikene som ikke har storesøstre, skal få det via mamma Sommer, det er det jeg vil ha! Sommer, det er det som er bra! Sommer, Sommer og skoooooolefri!! eller som vi sang i bilen i morges (jfr. 70- og 80-tallstrådene): Something got me started You know that I will love you... I give it all up for you I give it all up for yuu Yes, I would... (Simply Red)
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, styggt redd for at den eldste fikk det hele fra meg da... Gjennom hele barnehagen hadde hun sitt svare strev med å korrigere de ansatte der som sang omtrent alle sangene feil. For hun kunne jo teksten til det meste. Lært av mamma'n som er veldig flink til å dikte når hun ikke helt husker teksten.... ;-) Gjett om jeg har fått høre det fra styreren i barnehagen noen ganger at jeg kanskje bør sjekke i sangboka noen ganger! Men Simply Red er bra da. Det morsomme med 6-åringer er at de begynner å bli veldig gode i engelsk. For tiden er; Tscheriå, Tscheriå, bai, bai, Tscheriå its ti leit to kai... ...en klassiker her hjemme ;-) Vi ler så vi griner i sjul, men veldig flink, ja ;-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Flink hun er da, store jenta di! Jeg synes faktisk Malin er bra, jeg. Blir glad av den sommersangen
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, vi var i Trondheim forrige helg og da var vi på en liten Malin-konsert på Solsiden. Gjett om 6-åringen syntes det var stas da!!!
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Thyra hun elsker det danske bandet tv 2. Klasseläreren og de förste kärester på månen...Far pröver nemlig og före inn lit dansk musikk her i huset:-). Ungen blir helt vild, når hun hörer de to sangene.... Har også fått lit innputt fra Kim Larsen og noen andre artister som mor ikke husker navnet på i farten..... men hun synes TV2 er dessidert best!!!! Synes også selv at dansk musikk kan väre ganske bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå