Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 pjokken er 2,5 mnd, han sover hele natten,men om morgenen så er det vått rundt han...bleien lekker...jeg bruker libero 5-8 kg... hva skal jeg gjøre?=)
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 gå opp en størrelse,eller prøve et annet merke.
esmase Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Prøv å bytte til Pampers! Med mine to første hadde jeg det som du,men bytta til Pampers,og lekkasjene forsvant. Nå,med min tredje bruker jeg for øyeblikket Libero,og de funker bra. Vet ikke om det har noe med at 3.mann er rundere i lårene,og dermed sitter bleien bedre. Har også hørt av flere at det har blitt bedre ved bytte av bleiemerke.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 ja da får jeg prøve å bytte da... Takk for svar... litt kjedlig å våkne til lekkasje hver mårra..hehe... H.I
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 husk å sjekke at lillemann ligger rett vei i bleia..hehe... har litt samme problem skjønner du og det hjalp ikke å gå opp noen størrelse. Så fant ut at det skjedde dersom lillemann lå litt skeivt i bleia:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå