Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Tulla vår har hatt feber en dag, fikk pencillin igår,(pga ørebetennelse) er gamle jeg idag, men spsier lite (holder på med jeksler), ville dere sendt henne i bhg imorgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er feberfri, frisk og opplagt ville jeg sendt henne i bhg.

Skrevet

Kan vel ikke si hun er frisk, siden hun begynte på pencilin igår, men hun virker som gamle jeg ihvertfall...

Hivedinnlegger

Skrevet

Det er akkurat det samme her hos oss, vesla begynte på penicilin for ørebet. i går.

Hun er feberfri i dag, men jeg har planer om å holde henne hjemme, fordi hun har vondt i øret,og lett irritabel. Tenker at det kan bli slitsomt for henne med mye aktivitet og støy.

Men jeg har fri i morgen uansett,så da er det jo uproblematisk å ha henne hjemme.

Men det er mulig vi tar oss en tur i bhg om hun kjeder seg. Vi er omtrent nærmeste nabo)

Om jenta di virker smertefri, og noenlunde frisk, kan du nok sende henne;-)

Skrevet

Så lenge hun har hatt en helt feberfri dag hjemme, er hun vel klar for barnehagen :)

Skrevet

Hvilken pencillin fikk du til henne?....(goodbye kitty).

Hvordan er det med spising med henne?

Futte, Ja tenker det samme som deg, feberfri en dag, så i bhg dersom allmenntilstanden er bra..og det er snuppa sin er fin igjen. kun at hun ikke vil ha mat, men lurer på om det er jekslene som gjør det....

Hovedinnlegger

Skrevet

Så lenge hun ikke trenger å få medisiner i løpet av dagen så kan hun vel gå. Men ville være innstilt på en telefon hvis hun blir pjusken...

Skrevet

Hun skal ha en gang midt på dagen....jobber selv i bhgen, vi gir medisin... tar sjansen på å sende hun imorgen...

Hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...