Gå til innhold

Hva gjør man i de 3 ukene før termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for å gå på veggen???hehe..

jeg er nå sykemeldt 40%

er på jobb idag, og har bare vært 2 dager hjemme forløpig. Men når det er dårlig vær, ryggen værker og det er lite penger, må jeg si at jeg kjeder meg altså.

Men jeg syns ikke det er noe gøy på jobb heller, er så dritt lei av jobben om dagen.

Men jeg er sånn sliten/rastløs på en gang. Så å lese bøker er ingen ting for meg! har ikke tålmodighet til det.

Hva gjør dere når dere venter? bortsett fra å bimme??? rydde/vaske??

Å se på TV er kjedelig det også, blir så lat da. Hmmm what to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte det samme som deg før jeg gikk ut i permisjon, men når du (forhåpentligvis) bare har 3 uker igjen, begrenser kreftene seg også og man orker ikke så mye....

Jeg har brukt tiden på å forbrede til at babyen skal komme... Rydde, vaske, vaske klærne hennes osv. Har også brukt tid på meg selv, gå til frisør, fotpleie (deilig for slitne føtter), møte venninner, familie osv.

Det er også alltid deilig å komme seg ut og gå en tur hver dag også.

Dessuten har mannen min kommet hjem til ferdig middag hver dag, noe han har satt pris på :-)

Skrevet

Du kan lage boller og fylle opp frysen. Kjekt å ha når du kommer hjem fra klinikken. Blir mye besøk da vet du.

Skrevet

Rydder og vasker.

Fint å bruke tiden på å bake ting som kan puttes i frysen. Orker ikke stå så lenge jeg da, så jeg har fått mamma til å bake for meg..

Men nyter å kunne bruke lang tid på badet, og slapper av med bok og PC.

Og er rimelig lei, men orker enda mindre enn før, så jeg blir ikke fullt så rastløs. Skulle ønske jeg hadde orket å plante løk i blomsterbedet før frosten kommer..

Skrevet

Masse å finne på. Bake til frysern er full. Vaske litt babyklær. Å så slappa av med ei god bok eller bare KK. Rusle en liten tur. Kjøpe julegaver.

Fixe litt av alle de tingene som man ikke har tid til de første ukene etter fødselen.

Og ikke minst, ta godt vare på seg selv. Frisørtime og spa er supert, føle seg litt fresh!

Skrevet

Et godt tips er å lage scrapbook. Jeg har fått helt dilla! Lager sider med sommerbildene, og lager sider som er klare til nurket kommer. Tar litt tid, så er liksom ikke unnagjort på 1-2-3. Dette, samt vasking/rydding, gå en tur hver dag, og være med venner (når de ikke jobber da..) fyller dagene mine. Har vært sykmeldt en uke pga bekkenet, og er det fram til permen, så blir mange dager hjemme..

Skrevet

Jeg holder på å kjede meg ihjel!!

Selv om det er så mye jeg kunne gjort, men jeg orker ikke! Og jeg har nettopp lest to bøker og trenger en liten lesepause!

Man kan jo vaske babytøy, og gjøre alt klart til babyen kommer. Og rydde og vaske litt ellers i hjemmet.. Men det er ikke sånn kjempespennende det heller da!

Skrevet

Man bør håpe man slipper overtid. hehe.

Ellers kan man få lest ganske mange bøker man har hatt lyst til å lese lenge. Låne hauger med KK fra biblioteket... eller joggeturer (hehe)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

hva har egentlig jeg gjort siden mai da jeg ble sykemeldt??

hmm.. har vel ikke bare bimmet vel..:)

Nei - jeg har vært hos venner, vasket hus, laget middag hver dag, ryddet og lest bok, strikket, bakt boller, spilt nintendo (den gamle)

Helt til jeg ble slått ut av bekkenløsning i uke 32 og må nå være sitte/sengeliggende frem til termin :)

Så om jeg kjeder meg.. så er svarte JA!!

Skrevet

Springer etter en vilter røver på 1,5 år som snart skal bli storebror!

Forrige gang gikk jeg masse tur, bakte gjærbakst til å ha i fryseren (kjekt å servere når folk kommer for å se babyen), vasket babytøy, leste bøker, sov masse, slappe av og bare koste meg.

Er en totalt andeledes situasjon denne gangen, men vi har selv valgt å ha lillegutt hjemme så jeg har ikke lovt å klage!! Er alikevel litt redd at jeg kommer til å være aledeles utslitt når fødselen kommer denne gangen....

Skrevet

Jeg er helt oppdatert på kinofronten etter tre uker i permisjon! Jeg prøver å gjøre sånne ting som ikke er like lett å gjøre med baby i hus. Rydding og vasking er SÅÅ lite stimulerende. Bedre å gjøre ting man liker!

Det er jo også lurt å sove masse, og å spise god og sterk mat (gjerne ute). Det kan jo hende at babyen reagerer på strerk mat, så jeg benytter meg iallefall av det mens jeg ennå kan!!

Skrevet

Jeg går også mye på kino ...i forigge uke var jeg på 2 filmer , og tror det blir kino i helgen igjen (world trade filmen)...har aldri gått så mye på kino før!

Men men, kan liksom ikke ta en fest i helgene lengre da:-)

Kjeder meg jeg også.

Ble plutselig helt sykt rastløs denne uken, vil ha prinsessa ut nåååå!

I can feel u pain:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...