martemaren Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 huska ikkje heilt,eg søkte berre på nette og fann mange oppskrifte der.. reagerte på kor mykje sukker de va huska eg.berre søk på din baby sidene
3tettesmå Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/kolikk/sukkervann_hjelper_for_de_fleste
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 2-3 ss sukker til 1 dl vann. Kokes opp. Gi 1-2 t-skjeer med et par timers mellomrom.
"min villemo" Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 e d ikke bedre å gi mme da ?? sukkervann e no ikke noe bra for babyen , blir jo bare enda surere dah :...
Molait Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg fikk med brosjyre fra hs. Spør der. På min står det 15 ml. til 1 dl. Kan økes til 20ml. Kan ikke gis forebyggende, men ved smerter. Gi 2ml. (kommer vel kanskje an på hvor gammel babyn er, men min får 2-3 ml. og er 5-6 uker. Funker bra her. Skal stå max 2 dager i kjøleskapet. Jeg lager ny hver kveld (gir ikke hver kveld, men de kveldene det trengs) For smakte på en todagers og det smakte gammelt vann-blæ. Gi mme? hvorfor det? Sukkervannet bidrar jo til å få ut luften. Servere mere "mat" hjelper det? Hjelper ikke med mm via pupp her ihvertfall. Sukkervann virker også bedøvende da det setter igang kroppen produskjon av..øh..etellerannet. Sikkert ikke supersunt, men om gutten min får 2ml. med sukker vann og da får mindre vondt i magen sin synes jeg det er verdt det. Ikke bra å skrike lenge av smerter heller:)
"min villemo" Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 uffda, jeg glemte å skrive noe vesentlig..hvorfor skal du gi sukkervann...? første tanken som slo meg var at du hadde lite melk i brystene og ville ta en rask løsning som å gi mme istedenfor mm for ett enganstilfelle... unnskyld
Molait Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 hehehe, ja tenkte du tenkte noe slikt. Begynte å lure litt, hva i alle dager mener hun? Mange reagerer jo enda mer på mme enn mm mht luft i magen:) (min gjorde iaf det, før noen reagerer på at jeg hakker på mme for det var ikke det jeg gjorde og man må virkelig passe seg her inne for ikke å bli halshogd har jeg skjønt;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå