Gå til innhold

Symtomer - Allerede?


roman - human

Anbefalte innlegg

Kjenner ingenting jeg. Husker ikke når jeg begynte å kjenne noe i 1 sv.skap heller. Føler meg liksom ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller. Kanskje vi skal få gleden av og segle gjennom svangersskapet helt uten å være dårlige?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noe jeg heller, bortsett fra at jeg har blitt skikkelig sippete. Griner av det meste, jeg får til og med tårer i øynene av reklamer med barn i. Håpløst! Sånn har jeg vært i mine to andre sv.skap også... Men skal vel ikke klage, er ikke verste symptomet da... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg kjenner ikke så mye jeg heller.. Egentlig ikke noe annet enn at jeg overhodet ikke kan ligge på magen lenger.. Det var det som gjorde at jeg ble litt mer oppmerksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tildig ja, men de er der... :symptomene...! har litt halsbrann og klarer ivertfall ikke å ligge på magen.. noe oppblåst, kjennes ut som menssmerter til tider. noe mer tørst enn vanlig. har termin den 9 juni foreløbig. i d første svangerskapet hadde jeg ikke en eneste en plage... da fikk jeg gutt. siden d er forandringer fra d første så er det sikkert jenta som kommer nå... :)

 

gleder meg veldig..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...