Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 plutselig så setter gull-jenta mi i ett hyyl og d blør ut av munnen.... d ser ut som kutt skade oppi underleppa, helt opp på midten der hvor d går en streng vettu...., (d var jeg som skrev ett innlegg her for noen dager siden også..) men nå er jeg sannelig ikke sikker....., hun sitter helt rolig og tar ut en film fra nederste hylle og plutselig så skjer d store....skjønner INGENTING..... hun holder på å få to tenner oppe... og det er jo kjøtt mellom de to tennene...kan d være pga. av tennene tro....dette er skikkelig ekkelt.. noen med samme lignende erfaring... hilsen en tankefull mor
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 hun har ikke slått seg på filmen og klart å rive av strengen da?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 godt forslag, men nei, mens hun dro dvd ut av hylla rett foran seg i sittende stilling på gulvet...så satte hun i ett hyyl...., skjønner d ikke, men d var jo egentlig igår uhellet skjedde da hun satt foran leketøykassa si...,så jo henne kun i sidesyn og hun satte i ett hyl, jeg trodde først hun hadde putta fingeren i munnen og hoppa litt i sittestilling og på vei ned måtte ha deiset fingeren oppi der..hun har fått litt lange negler som jeg ikke har fått klipt de siste dagene skjønner du..men den teorien ble enda mer ødelagt idag når hun bare satte i det samme hylet...så jeg aner faktisk ikke hva d kan være----
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 nei, d kan jeg ikke forstå..man kan jo ikke blø fra munnen av den grunn,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå