gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg måtte bare ha med denne her syns den er så morsom! En venninne av min bror jobber i barnehage,og en dag hadde en av mødrene kommet bort til henne og lurt på hva i all verden det var de dreiv med? hva mener du ? spurte hun,og moren til denne vesle jenta begynte å forklare :" Nå har jentungen kommet hjem hver dag fra barnehagen,og jeg har spurt henne hva hun har gjort den dagen og fått til svar at hun har lekt med en kasse bananer. Dette har hun sagt hver eneste dag nå i over en uke! hva er dette for for noe? lar dere barna leke med frukt? " Denne venninnen av min bror kunne ikke ikke annet enn å le og forklarte moren at det var nok ikke noen KASSE BANANER hun hadde lekt med,men derimot hadde det begynt ei jente som var KOSOVO ALBANER der som hun lille jenta hadde lekt med hver dag
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 AHHH tisser meg ut her jeg sitter!!! Hærlige komentarer!!
PintSizedDictator Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 hehehe en kasse bananer faktisk...så bra;) Ler så tårene triller nå...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Hmmm, så pussig at hun har opplevd akkurat dette, for dette var en prikk lik historie som en vits jeg har hørt for et par år siden......
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2006 Tru det eller ei,men det er faktisk sant...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 utrolig hva som kommer ut av de små munnene!!!!
mamstil2 Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 har hørt den før jeg også!! Er jo egentlig en vits det da
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Jeg har også hørt denne historien som en vits for mange år siden....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 nå lo jeg godt ! mye rart de små sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå