Iben guttemamma <3 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Jeg har skiftet nick, igjen Ville bare si hei, og at nå har jeg endelig flyttet inn på dinbaby .. har hengt litt på barnimagen til nå jeg, selv om Noa er 11 uker hehe. Hilsen fra Ine og Noa
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei *svarer litt seint jeg * Så morro da :-) Var litt inne på barn i magen selv helt i begynnelsen for synes dinbaby hadde så triste farger :-P
Iben guttemamma <3 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 hehe, ja, samme her åsså var det så mange kjente der inne.. finner nesten ingen her. Er Amalie syk enda? Noa min er syk.. eller, han har avføring HVER time.. hatt det siden lørdag. Ikke bra...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe ja jeg kjente INGEN her inne når jeg kom, Wenchepia og SuperGlad hadde jeg jo sett litt inne på dinbaby men aldri snakket noe særlig med dem før her inne så ble fort kjent med folk når vi var på treff og slikt så det må dere begynne bli med på om dere kan :-) Nå er det snakk om at SuperGlad og Anine*Emilies mamma* vil på besøk her i morgen og lage vaffler og ha med seg lille kylling, fruktmos (hun har du møtt på byhaven) og Wenchepia (hun har du også møtt på byhaven) men jeg må se ann formen til Amalie. Så om det blir noe av så må du bare bli med om du vil :-) Ja hun er ikke helt frisk, i natt våknet hun i hmm var det rundt 12 tiden tror jeg (så ikke helt på klokka) helt hysterisk bare hylgråt og ville ikke roe seg så målte febern og da var den over 39 og hun som aldri har hatt mer en 38,3 i feber så fikk nå roet hun til hun sovnet igjen i går og i dag har hun vært veldig slapp, så mistenker jo at det kan være tann nr 2 på vei som gjør det, men hun reagerte ikke på samme måte som dette når første tanna kom. Huff stakkars, Amalie hadde en periode da hun var liten der hun hadde masse avføring, var ikke like lenge som Noa har hatt var vell max to dager, fikk beskjed om og gi henne så masse og drikke som hun ville for at hun ikke skulle bli dehydrert, men huff kan jo ikke være godt for han, blir sikkert sår i rompen av det :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå