Gå til innhold

Lurer på om noen av oss


roman - human

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har så lyst på tre barn, men orker ikke en ny runde av å bli gravid, så jeg ønsker meg faktisk tvillinger *drømme, drømme* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen i min eller samboerns slekt er tvilling eller har tvillinger.. Kona til søskenbarnet mitt og han fikk tvillinger.. Men det er fordi det er MASSE tvillinger i hennes familie.. Nei, det får greie seg med en første gangen.. hehe.. Men er det to er de selvsagt velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne få tvillinger. Har lyst på tre barn, har jo en fra før.

Lå i sengen en kveld og fikk en veldig rar følelse. poppet rett opp i hodet mitt at "oy der ble jeg gravid, og det er visst to". Vel-det stemte jo at jeg var gravid, så nå får jeg bare vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk blitt spådd av to forskjellige inne på spåsiden om at jeg får tvillinger. De så to såpass tette barn, at det bare måtte være tvillinger. Har ei på 2 fra før. Men ingen i familien har fått det, så tviler litt. Dessuten tenker vi på å adoptere et barn, og kanskje det barnet blir veldig tett på alderen til vårt barn... Nei, det blir bare spekulering :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska vist ha tvillinger i følge alle andre (de "bare vet" det). Haha, er det tilfelle må jag nok auksjonere vekk den ene- hehe, j/k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du? så arti at andre enn meg har fått den feelingen da!

jeg også lå i senga, så plutselig slo det meg- er jeg gravid eller? - njei, ikke sikkert det, MEN jeg ble hellig overbesist om at det var to-hihi! ikke overbevist om å være gravid, men helt sikker på at det var to:) haha! gleder meg til ul:)

 

Ja, og testen ble positiv 6 dager før jeg skulle hatt mensen-- ( men el var litt tidligere enn forventet åsså da...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...