Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 vi flytter denne mnd og skal ikke kjøpe oppvaskmaskin før det. holder det at jeg vasker flaskene for hånd uten å koke de nå? hun er 5 mnd. fortsetter å koke smokkene da.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk beskjed av hs at etter 3 mnd behøver man strengt tatt ikke koke vann eller flasker lenger.. Om dere har bra vann... Vi sluttet med det naar lillegutt var 4 mnd.. =D
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 men er det bra nok når man vasker for hånd da?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Det holder i massevis. barna våre tåler mer enn vi tror
♡ Rødhette ♡ Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg gjorde ofte det.. Bare passe paa og faa ut saaperestene bra saa er det ikke noe problem... Har du vannkoker?? Jeg pleide ofte etter jeg hadde vasket flaskene og bare helle oppi litt kokende vann etter jeg hadde vasket de for og faa bort alle restene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå