Gå til innhold

tidlig UL


angel-75

Anbefalte innlegg

Jeg var til UL i går.Trodde jeg var 6+3 uker på vei,men legen kunne ikke se noe der inne og trodde jeg var litt over 5 uker.Er så utrolig redd for at det er noe galt.Den nye terminen kan stemme den siden jeg er usikker på dato til siste mens.Men det at han ikke kunne se noe annet enn en liten "pose" der inne er jeg redd det er noe galt.Har ikke hatt noen blødninger eller smerter i magen.Er kvalm,har ømme bryst,luft i magen og stikkninger i underlivet.De målte hcg nivået i går og skal måle igjen på onsdag.Er så utrolig redd.Er det noen andre som har tatt tidlig UL og opplevd det samme?Blir kjempe glad visst noen kan svare meg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du:) jeg også har opplevd det samme som deg,og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:) Første gangen jeg var der så de ikke noe i det hele tatt.. Da ble jeg bekymret! Dro tilbake en uke senere og da var det noe som lignet en fostersekk der. Trodde også jeg var lenger på vei enn hva de sa. Men når jeg kom tilbake en uke etter det så jeg noe:) Og ett hjerte som banket:) Så du er nok bare litt kortere på vei enn anntat. Ikke noe å bekymre seg over:) er nå en uke siden jeg var der så jeg er 7 uker i dag,går inn i den 8. Så lykke til og ikke bekymre deg unødvendig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håpfull 25! Tusen takk for svaret.Håper det er det samme med meg,at jeg kan se noe mer når jeg skal tilbake om en uke.Det gjør meg litt roligere å lese at det er andre som har opplevd det samme og at det gikk bra.Du må ha lykke til videre.Tusen takk igjen for betryggende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!! Jeg trodde også at jeg var 6++ uker på vei, men ble satt ca 1 uke tilbake på tidlig ultralyd. Det er for tidlig å se fosteret enda, så dette går bra, løve 75!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tingeling77! Tusen takk for trøstende ord.Håper jeg kan se min lille spire når jeg skal på ny UL på mandag.Og jeg er kjempe spent på hcg nivået mitt.Det får jeg vite svaret på i morgen.Håper jeg blir værende her.Lykke til videre til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann løve 75. Hvordan gikk det med blodprøven? Håper den var stigende. Krysser fingerne for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg sun74! Alt står bra til med den lille spiren min.Blodprøven var kjempe fin og jeg var på UL i dag og fikk se det lille hjerte slå.Kan tro jeg ble glad,føler meg så utrolig mye lettere til sinns nå når jeg vet den lille har det bra.Det hjalp at du og alle andre krysset fingrene.Takk for det!Hvortid har du termin?Håper alt går bra med deg også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott ;) Fantastisk å se det lille hjertet slå!!! Godt å lese at alt står bra til med deg og spira!!! Jeg skal på ul om en uke... gru-gleder meg... gleder meg mest... for denne gangen er jeg skikkelig kvalm etc... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Ble veldig glad på dine vegne. Det gir et ekstra kick å se det lille hjertet slå. Så gøy. Da håper vi alt går bra videre. Har selv termin 9 juni. Har såvidt startet å føle meg gravid. Litt småuggen, hissig og noe vonde pupper. Alle er jo gode tegn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...