Gå til innhold

Åpen barnehage

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer noen... med små babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... er ikke noe for meg fant jeg ut... Hos oss er helsestasjonen og åpen barnehage i samme lokaler. Ved hver kontroll brukte jeg å sette meg ned på ÅB og amme... eller vente til halvtimen etter vaksina var gått. Fant fort ut at det var et fast klientell der som kjente hverandre meget godt. Jeg er ikke av de mest frempå sånn sett, så jeg fant det vanskelig å få innpass. Gjorde vel neppe den store innsatsen selv heller da!

Skrevet

Prøvde det med eldstejenta da hun først begynte i bhg da hun var 14 mnd. I et par mnd før hun begynte, stakk vi derfor innom åpen barnehage der vi bodde for å venne oss på det å leke ved siden av andre barn ;-)

Med mellomste derimot gjorde jeg det ikke men hun begynte i vanlig barnahage da hun var 11 mnd og tiden før synes jeg egentlig hun var for liten. Det samme vil gjelde med Leonora. Hun vil begynne i bhg når hun er 11 1/2 mnd og før det har mor sjøl tenkt å benytte enhver anledning til sosialt samvær med andre med barn i samme alder privat i stedet. Tonetrollet og Theodor må derfor gjerne ta båten over til Lysaker og besøke oss ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...