Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Gjett om jeg fikk en hyggelig beskjed fra min kjære nå da! Han ringte nettopp og har ordnet med tur til Riga for oss om fjorten dager. Han skal dit med jobben den uken og så kommer Leonora og jeg etter med fly, business class, torsdagen og så blir det kos med shopping og SPA den helgen før nesen vendes hjemover søndag ;-))))) Barnavakt for de andre ungene har han ordnet og all ting. Blir imponert jeg!!!! Gjett om jeg har snill og god sambo i dag da (merkelig at dette kan være samme mann som jeg var såå irritert på for en eller annen bagatell i går...;-)) Gleder meg som en unge allerede!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det ryker ut av øra mine mens jeg (ikke noe særlig misunnelig, men litt skamfull likevel) presser fram et "Sååååå utrolig hyggelig for deg, Gummelillan! Du er heldig som har en sånn samboer!!!!" Du helt sikkert fortjent det. Har en mistanke om at du ikke er såværst en samboer selv!!!! Kose dere masse!
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Takk, takk! Ikke hverdagskost dette for meg heller. Siden vi ble sammen for knapt 3 år siden har jo jeg enten gått gravid eller hatt krevende barn rundt meg (vår eldste - min mellomste..;-)) var en skikkelig slitsom unge og så snart vi fikk litt "skikk på henne" meldte Leonora sin ankomst.. Så det nå å dra på weekend med kun Leonora som jo er kjemperolig og sover masse, føles ut som en fjern drøm som skal gå i oppfyllelse! Det nærmeste vi kommer en skikkelig kjæresteweekend ;-) Nå gjenstår bare å finne et skikkelig koselig hotell og bestille spatimer ;-))))))
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Herregud så deilig!! Kos dere masse! Og ta vare på gullgutten din
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Å så deilig da!!! Er du helt sikker på at ikke han sa at du skulle få ta med noen nettvenninner m/små??? Helt sikker??? Jaja.....vi er her når dere kommer tilbake vi - helt sikkert!!! Du fortjener det du Gummelillan - tross alt fått 2 barn på 3 år;-))
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Heldiggris!!!! Heldiggris!!!! Heldiggris!!!! Ikke misunnelig i det hele tatt ! Ikke overhodet...... (Mannen min skal til Riga i november, men det er bare jobben)
Urtete Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 For en mann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå