Gå til innhold

Kjole som bringer ulykke? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt jeg ikke er overtroisk! Jeg gifter meg altså neste helg, men fant drømmekjolen allerede i februar. Fant den først alene og hadde deretter med meg mamma og forloveren min for å se på den noen dager etter. Mens jeg sto der i kjolen og prøvde slør, ville jeg høre hva mamma syntes. Mens jeg så på henne begynte øynene å rulle i hodet hennes. Hun ble stiv, spastisk og fikk kramper. Pulsen ble uregelmessig, hun pustet dårlig og ble blå. Ambulanse kom (det er dårlig plass til en båre innimellom masse kjoler), jeg fikk av meg kjolen og vi dro på sykehuset. I etterkant er det konstantert at mamma har fått epilepsi og jeg bestemte meg for kjolen selv om den var koblet til en ekkel opplevelse. I går skulle jeg hente kjolen. Sto på jobben og snakket med en kollega som plutselig ble blek og sa hun hørte meg dårlig. Hun skulle sette seg ned, men datt overende. Slo hodet i en bokhylle og jeg klarte ikke å holde henne igjen... Hun våknet heldigvis raskt, men er temmelig forslått. Så hjelpeløs man føler seg når man ser hva som skjer og ikke rekker å gjøre noe!

Så nå henger kjolen hjemme. Den er flott, tror ikke jeg angrer. Er som sagt glad jeg ikke er overtroisk, får håpe jeg har fått min del av ulykker og at den store dagen forløper uten annen dramatikk enn lykke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh...det var jo litt skummelt da, og litt spesielt...:)

Skrevet

glemte å si lykke til med bryllupet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...