Maud Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Nå er det ikke lenge igjen til det er vår tur! I går var jeg og hentet kjolen (den er såå fin), kjøpte slør og korsett også. Har sydd en cape og pompadour (tror det skrives sånn). Så nå skal alt mitt være i orden. Samboeren har ikke hentet dressen ennå, men har fått beskjed om at den er ferdig. Eldstesønnens bukse er for lang og må legges opp, han må også ha nye sko. Til minstemann er alt ferdig. Heftene er nesten ferdige, jeg må kopiere beskrivelse av gjestene og skrive inn bordplasseringen før heftene leveres til toastmaster slik at han kan legge inn sangene. Bordkortene er ferdige. Samboeren har ikke gjort ferdig musikken til festen, men det nærmer seg. Underholdningen til fredag er klar, talen min er ferdig. Blomster, frisør, fotograf, kake er bestilt og skal være i orden. Hun som skal vie oss skal sende talen sin til oss, den har vi ikke fått. Saxofonisten har ikke helt bestemt seg for hva han skal spille, men det er bare det som skal inn i programmet for vielsen før det er klart. Føler meg ørlite stresset, men tror det meste er i orden. Noen som ser noe innlysende vi har glemt å tenke på?
Maud Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Fotograf er bestilt. Vi bor i Oslo og skal gifte oss i Hallingdal, så de helt endelige avtalene med ham skal vi ta når vi kommer oppover et par dager før bryllupet.
Serial mom Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Har egentlig ikke greie på bryllup og sånt,men jeg kan bare se èn ting du ikke har fått med her: DU MÅ SLAPPE AV OG KOSE DEG LITT! Det er jo bryllupsdagen din og alt! Dersom du har glemt noen småting er det ikke verdens undergang,det er ikke de tingene du vil huske i ettertid likevel:-) Men ser ut for at du har fått med det meste,dette ser kjempebra ut!(du nevnte ikke ringer,men de er vel klare for lenge siden...) Gifter meg om 3 dager, jeg. Alt vi har klart er klær og ringer!(men vi reiser til Las Vegas,så trenger ikke så mye annet!) Kos deg masse på bryllupsdagen og lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ja , da ser det jo ut for at det meste er under komtroll.. Kan ikke komme på noe mer i farten jeg i hvert fall
Maud Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for viktig påminnelse. Tror det skal gå greit. Fordelen med å ha bryllupet et stykke unna (ikke Las Vegas akkurat..) er at man må slippe kontrollen og overlate ansvaret til andre. Oppgaven min til meg selv er at etter at vi har ankommet fjellstua og fått gått igjennom vielsen, skal jeg ikke organisere noe mer og stole på at det går bra. Ringene er forresten hentet for et par uker siden. God tur til Las Vegas og lykke til!
Serial mom Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for det:-) Så deilig at du kan roe ned litt noen dager før den STORE dagen da:-) Høres ut som det blir et kjempefint og litt annerledes bryllup,du må kose deg masse på fjellstua:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå