temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hva lønner seg å kjøpe? Og hva har de i det store utland som vi ikke har her? Har forstått at babymat er både billigereog bedre/annerledes utvalg... Men hva ellers?
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Tja glutenfrie produkter er endel billigere. Godis full av E-er (nam-nam) For ikke snakke om øl og vin til den store dib-festen ) Kylling og cola. Karbonadedeig, bilverksted og en del elektriske produkter. Hva har du egentlig lyst på da?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Hva koster et bilverksted i Sverige... sånn ca!!!
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Vaskemidler ;-) Kjeks Mager husholdningsost Ja, og så de tinga som Trollmora nevnte da. Karbonadedeig, kyllingfilet og svinefilet er jo et must. Mye godt opskjært også. God tur og kjør forsiktig!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Vi kjøper masse svinefilet! Her i heimen elsker vi hjemmelaget snitzel, og vi wokèr en god del. Karbonadedeigen koster mindre i Sverige enn kjøttdeigen gjør her... Men definisjonen på Harrytur..... man skal selvsagt over grensa for å kjøpe flesk og kjøttboller...
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Vi kjører Volvo og der er det visst halve prisen av hva det koster i Oslo (men har jo ikke peiling på hva det koster heller jeg da..) Men skal dit den 25. okt så etter det kan jeg uttale meg noe sikrere for denne gangen er det da jeg som skal kjøre dit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå