temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 På treff i Tønsberg oppdagetjeg følgende: Alle mammaene hadde en rull med hundeposer i stellebagen eller vogna til baby... Genialt til å kamuflere stinkadorbleier med, særlig når man skal bruke søplebøtta borte hos folk med... Nå som Theodor har begynt å bæsje i bleie så skal jammen jeg kjøpe en sånn rull! Og kanskje jeg plukker opp en og annen ruke ute på tur også.... Men siden jeg ikke har hund så er det bare kanskje...
Gla-mor Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Smart!. Har en rull med vanlige plastposer i vogna, men det er sikkert billigere med hundeposer, kanskje? skal sjekke på butikken i dag.
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for tipset!!! Tror de på jobb blir glade for tipset... Leonora har en slem tendens i å tømme seg skikkelig når jeg er på jobb. Og når søppelbøtta på toalettet der ikke blir tømt hver dag, ja.... ;-)))))
phantomet Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hundeposetrikset har jeg brukt hele tiden med junior, etter tips fra min svært praktiske venninne. Og her i omegn har det spredd seg som ild i tørt gress...*ler* Alle småbarnsforeldre vi kjenner i Bærum gjør nå det samme... En rull med 50 poser koster ca 10 kroner. Altså et rimelig triks....
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Skjønner jo da at jeg som innflytter ikke har fått med meg alt de innfødte gjør ;-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Her i byen bruker vi hundeposer til muffinspapir og kaffebegre...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har faktisk brukt hundeposer jeg:-) Hadde en rull liggende (er superglad i hunder og har både hatt flere selv og passet andres:-) da Hannah ble født og brukte den raskt opp. Nå har jeg som regel med meg en rull med husholdningsposer, men hundeposer er bedre for de er svarte:-)
lifa og Eline Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Har lest om dette tidligere. Men når kjeg skulle kjøpe poser til å putte skitne bleier i så fant jeg ikke hundeposer så her er det vanlige poser i sekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå