Ronja65 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Tror dere jeg klarer det? Håper det hjelper? Må jo komme inn i festantrekket til den store dagen!. Hvis ikke mååå jeg på shopping...Kanksje jeg shopper lit allikevel??
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det klarer du sikkert, men jeg syns nå at du er fantastisk flottog vakker som du er, jeg....!!! Festantrekk finns detmange av, men bare en av deg. Du kommer til å stråle på den store dagen uansett!
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 ......men hva er et GR kurs? Hilsen fra en lite opplyst
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Grete Roede.... Du er tydeligvis ikke plaget med overflødige kilo... ;-p
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Klart du klarer det! Å være slank er ikke det ultimate her i livet, men det hjelper så deilig på selvtilliten:)
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Du er en fantastisk flott jente og klarer det du vil du, Ronja65! Kanskje du kan gi noen tips videre også? Som f.eks. ikke kjøp deg is for hver gang du har slitt deg ut på babysvømming, gummelillan..... ;-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Oooops, jeg skjønte heller ikke hva GR betydde. Men nå har jeg skjønt det (og burde kanskje vært på kurs selv....). Lykke til i hvert fall!
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for opplysningen. Der fikk jeg jo en påminnelse om at jeg burde søke litt hjelp for å komme inn i de gamle klærne mine. En kollega av meg har bursdag i dag og den ostekaken var uimotståelig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå