Lineberta :) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Er helt frustrert her nå.. Sittet 1 time med å finne ut hvordan jeg kan ta utsnitt av bilder.. Om dere skjønner hva jeg mener nå da.. Feks hvis jeg skal lage en lapp til lappeteppe(piczo) og bare vil ha ansiktet.... Håper noen kan hjelpe meg
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Lag en firkant.. høyreklikk på musa og trykk crop.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Trykk "canvas size".. for å få bildet like høyt som bredt. Trykk "image size" 130.. Og du har en liten lapp...
Lineberta :) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Men hva trykker jeg på for å få den firkanten? hehe litt grønn på dette jeg og må vel ha det inn med teskje
Lineberta :) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Og en ting til hehe.. Hvor finner jeg rammer i det programmet?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Bare trykk et sted på bildet.. Dra bortover.. nedover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå