Molait Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Noen å anbefale på Romerike? Lurt på dette med kiropraktor. Hva gjør de med babyn egentlig? (vet de knekker opp, men hvordan og sånn) Hvor mye koster det? (ikke at det har noe å si derom det hjelper lillegull, men lurer) Og hvor mange behandlinger pleier men å trenge? Kan alle behandle spedbarn eller er det noen som har spesialisert seg pådette tro?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 jeg gikk til ei på jessheim.Betalte 400 kr første gangen og 250 kr pr gang etter dette. Måtte ha 4 behandlinger.Ble litt bedre for hver gang. Vanskelig å skrive her nøyaktig hva hun gjorde,men hu hadde noen punkt i nakken som hun klemte på og holdt. Så trykket hun oppover langs ryggraden.Ikke spesielt hardt så det er ikke ubehagelig for babyen. Han ble sint,men det var pga følelsen å bli holdt fast.
sullameglitt Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Strømmen Kiropraktiske Klinikk. Bruker den selv. Hadde m/datteren min da hun var 3 uker, hun har ikke kolikk, han bare kjente på henne som en ekstra service siden jeg går hos han. Vet han behandler kolikk barn igjennom kjente med stort hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå