Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne presentere oss litt for hverandre jeg :)

Jeg kan begynne :

Jeg bor i Nord-Trøndelag, i Levanger Kommune, er 21 år, bor sammen med min kjære og vi har en sønn på 3 mnd :) Vi bor i en sokkelleilighet nå, men har kjøpt leilighet og flytter mot nyåret :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i tønsberg og er 22 år og bor i leilighet med samboren min, vi har 2 barn ei på 4 år og ei på 21 månader.

Skrevet

Jeg er 21 år, bor sammen med min kjære forlovede på 23 år og har en nydelig gutt som blir 11 mnd på lørdag:)

Vi holder til i Sør-Trøndelag, nærmere bestemt et par mil sør for Trondheim, hvor vi leier en liten sokkelleilighet med kun ett soverom. Her må vi bo helt til neste høst med mindre vi finner ut at det er for mye fukt her...(er nemlig veldig fuktig i lufta inne her og vinduskarmene holder på å råtne... drittlei ja! hehe)

Jeg leser nå til noen eksamener som privatist slik at jeg kan begynne på førskolelærerutdanning høsten 2007, det gleder jeg meg til ja! Men det er kjempekoselig å få være hjemme med gullgutten helt til han er nesten 2 år da!

har hjemmeside hvis noen vil se: www.olivergullet2005.piczo.com

Skrevet

hei hei:)

Jeg er 20 år, bor i Oslo(gamlebyen) sammen med datteren min på 9 uker og min kjære samboer,er egentlig fra Telemark, men har bodd her nå i ca.2 år.

grtz med leilighet juni*stjerne:-)

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er 19 år og bor sammen med samboern min på 21 år. Vi har en liten gutt sammen på 11 uker.

Vi alle bor i Trondheim. Min kjære jobber fulltid, mens jeg er/var lærling men nå skal være hjemme lamme lille Noa vårres.

Skrevet

jeg er 20 år og bor på i Oslo (smestad) med samboeren min på 29 år og vår nydelige datter på 5 mnd :)

Skrevet

Jeg er 20 år, bor i Drøbak med lille gullet mitt, Leo Marinius, som er 6 uker. Jeg er ikke sammen me pappaen hans lenger, men han kommer på besøk og hilser på sønnen sin:)

msn: [email protected]

Skrevet

jeg er 21(22 i november). Har ei snuppe på 15 mnd og bor sammen med pappaen hennes som er snart 25 år. Vi bor på Sørlandet. nærmere bestemt på Evje i Setesdal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...