Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva serverte dere? Pyntet dere opp med ballonger? Hva gjorde dere osv?

Snuppa fyller 1år på søndag å jeg trenger litt tips, så tenkte dere her inne hadde lyst til å fortelle hvordan dere feira dagen til barna deres :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi feriret 1 års dagen på hytta så det var ganske uformellt, uten pentøy og ballonger, vi var da også ute hele dagen. Og siden vi har forholdsvis stor familie og en del venner som hadde lyst til å komme så inviterte vi til åpent hus den dagen. Poden elsker risengrynsgrøt, og siden det var hans bursdag så laget vi grøt å spise, det gjorde også alt enklere for oss som skulle organisere dette, billig ble det også. Så bakte vi noen kaker og stekte vafler. Det var en kjempe suksess både hos barn og voksne

Skrevet

Vi hadde pizzasnurrer, pannekaker, og grillpølser.. :o)

Pannekaker var nok favoritten!

Ellers pyntet vi med duk, litt blomster og lys.

Ballonger og greier tar vi til neste år tenker, jeg.. :o)

Skrevet

Vi hadde ballonger og prinsesseduk og prinsessekopper.. ja, mor er litt hekta.. syns bare det er så søtt.. hehe.. Serverte pølse i brød, og hadde tre kaker og boller. Masse ballonger. Snuppa elska det! ;) Og saft til barna, brus og kaffe til de voksne.

Skrevet

Prinsessen vår fyller også 1 år på søndag og da blir det prinsesseselskap :-)

Skal servere kokte grillpølser i brød, muffins og litt andre kaker. Til å drikke får barna hver sin juicekartong/leskedrikk. Hun koser seg når hun får drikke av sugerør :-)

Etter mye om og en og frem og tilbake har jeg bestet meg for å dele ut prinsessegodteposer som skal inneholde en liten rund boks med nonstop og en 2pk BB-kjeks. Ballonger skal jeg også ha. Hun morer seg over dem, men jeg passer nøye på. Vet om en 2-åring som døde etter å ha satt en ballong i halsen. (Triste greier..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...