Gå til innhold

Hvordan vinne ham tilbake? Trenger mange tips!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har nettopp gjort det slutt etter å ha glidd fra hverandre over lengre tid. Etter sommeren innledet han også et forhold på si, men jeg er ikke villig til å gi opp. Han har sagt seg villig til å ikke føre forholdet videre før vi finner ut av ting. Vi har nå status som venner som ikke skal finne noen andre ennå. Han sier at han ikke er forelsket i meg og usikker på henne. Jeg tror vi har en mulighet hvis vi bare får bort presset og igjen kan fokusere på hverandre. For å gjøre alt litt vanskligere pendler han for tiden med 1-2uker her, 1-2 uker der. Hvordan klarer jeg å overbevise ham....? Må ikke være åpenlys sjekking. Trenger mange tips!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj litt vanskelig for deg dette, vet ikke hvordan han pendler, har han egen leilighet eller er det mellom deg og henne? Har dere små barn sammen?

Du sier dere prøver å finne tilbake til hverandre og han er ikke forelsket i deg. kanskje hadde det hjulpet med noe parterapi eller noe, hva med en ferie der dere er sammen alene en liten stund? kan være vanskelig mht barnevakt...

jeg vet jo ikke hvor aktiv han er for å finne tilbake til følelsene sine, men dersom det kun er fra din side at det blir gjort et forsøk er det litt krampaktig... han vet jo at han har deg og trenger ikke jakte på deg, du blir for tilgjengelig for han kanskje - og dermed kjedelig? Hva om du fjernet litt av tilgjengeligheten for han? Gjorde deg selv litt interessant og aktiv? Litt "hard-to-get" men på en varm og ydmyk måte kanskje? Det hadde jo vært lettere dersom dere ikke hadde prøvd aktivt å bli sammen igjen, da kunne du ha spilt på "avtaler" du må ut på, kino med "en venn" uten at det blir for avslørende "nå-skal-jeg-gjøre-deg-sjalu".

kanskje det er så enkelt at du bare må være litt ego her, stell deg selv nøye, smink deg pent, bruk tid på deg selv (uten å overdrive altså) er det klær/frisyrer du vet han setter pris på hos deg så utnytt denne informasjonen, vær blid og positiv men ikke "kvelene".

aner ikke, men noen menn får jo litt hetta dersom de tar dama for gitt og oppdaget at territoriumet deres er truet plutselig, da er det jo noen som voktner og vil forsvare det. - de er jo litt enkle...

nå aner jeg ikke hvordan dere har det hjemme men det aner meg at her er jobben lagt til deg og det er du som skal overbevise - jeg tror det er dømt til å mislykkes før dere starter for her kan han bare slappe av og ta imot - det blir feil, da har du ingenting å spille på.

dersom dere bare har status som venner så kan det jo ikke skade om du en kveld skal ut en tur, at du har en "avtale", at du sminker og ordner deg og traller fornøyd på tur ut. Hva denne avtalen går ut på behøver han ikke å få vite så mye om, minst mulig egentlig, så kan fantasien hans hjelpe deg på vei. Dersom du virker forelsket og skal ut kanskje han begynner å se deg? Da er det viktig at du ikke leder han for mye til å tro, men heller vær litt diskre og vennlig. Fortell minst mulig. Ikke nevn hvem du skal møte, dersom han spør er det jo bare å svare noe ullent om en venn eller noe uten at du nevner navn.

vel, gi oss litt mer å gå på her!

Skrevet

for ei stund sia var jeg veldig lei av kjæresten min og småforelska i en annen - fortalte det aldri til han og gjorde aldri slutt, så på et vis kan det ikke sammenlignes med din historie, men skal fortelle likevel: jeg bestemte meg for å ta det opp hjemme at jeg var misfornøyd og kjedet meg og at alt var ganske grått mellom oss. gjorde dette en kveld etter barna var i seng. Hva gjorde han? han sa at jeg måtte ikke gå og tenke på ting alene men alltid involvere han, og så gikk han og satte på en cd med en nydelig kjærlighetssang og sa den var til meg. jeg begynte selvsagt å gråte... uka etter gikk ordna vi barnevakt og gikk ut en tur bare vi to. nå er alt så mye bedre!

moralen er: lag tid til hverandre, vær litt romantisk, og vis han på alle små intrikate jente-måter at du forstår han best i hele verden og er derfor den beste til å støtte han her i livet (det gjør du nemlig helt sikkert, du kjenner han jo mye bedre enn hun andre!).

Skrevet

Hei igjen fra HI.

Han pendler pga skole og jobb, og har til nå bodd sammen med meg når han har vært her. Vi har en nydelig gutt på snart 2. Ho bor i samme by som meg og er venninne av en av hans kamerater. Frem til etter sommeren var de bare venner...

Han har gått med på å ikke gå videre med henne før alt er avklart mellom oss. Er redd han prøver å gjøre overgangen enkel.

Strategien min er å bruke tid på hverandre, men uten press. Har tenkt på å reise bort, men det er vanskelig pga hans usikre ukeplaner. Så jeg vil finne på morsomme ting med og uten barn når han er her. Konserter, fester med felles venner, turer i svømmehallen og lignende..

Men jeg skal også bruke mer tid på meg. Har på en måte alltid ventet på han fordi han er en veldig aktiv person. Så nå skal jeg bygge opp mitt eget nettverk og interesser igjen, så han slipper å dra på "dødvekt". For jeg inrømmer å ha blitt enormt kjedelig. På den måten blir jeg også mer tilgjengelig. Planlegger også tur til frisøren og litt shopping...

Videre vil jeg prøve å mimre litt for å minne ham på alt det fine. Vurderer for eksempel å skrive et brev hvor jeg mimrer om hvordan vi møttes. Tenkte å sende det når han var bortreist...

Høres det ut som om jeg er inne på noe? Vet innsatsen kanskje er litt one-way-street. Han er veldig redd for å bygge opp falske forventninger, men jeg må jo prøve. Ser etter den gyldne middelvei mellom tilgjengelig og selvstendig.

Har forresten allerede avtalt bytur med ei venninne neste gang han er her.Og tuller med at jeg må lære å flørte igjen.Men kan jo spille mer på dette...

HI

Skrevet

Jeg må bare tilføye litt på det her. For dette forslaget om å gjøre han litt sjalu fungerer kjempe bra, jeg har nemlig prøvd det samme selv. En kjæreste jeg hadde gjorde det brått slutt med meg. Vi hadde det kjempe bra sammen, så det kom som lyn fra klar himmel for min del, og jeg fikk heller ingen begrunnelse hvorfor han ville ha det slutt. Jeg fikk gode råd fra min mor om å late som ingenting og gå videre med livet mitt som om det var mye bedre nå uten han (litt skuespill blir jo det, når man egentlig har det elendig). Så jeg gikk ut på kafe med venner, unnet meg en ny frisyre og litt nye klær, gikk på kino osv.. Tok skikkelig vare på meg selv og vennene mine, og det hjalp på humøret bare det. Plutselig ble det spørsmål om hvem jeg dro på kino sammen med osv, noe jeg pratet meg unna uten å svare direkte, noe som gjorde han enda mer nysgjerrig (jeg var ute med venniner). Han fikk litt mistanke om det kunne være andre gutter i bildet. Og det endte med at han stod på døra mi med røde roser og gråt om tilgivelse fordi han hadde fått kalde føtter. Og selvsagt tok jeg han tilbake. Nå skal det nevnes at forholdet tok slutt et par år etterpå av helt andre årsaker, hehe, men poenget er:

Gjem vekk følelsene (i hvertfall hold dem skjult foran han!!) og spill litt skuespill. Hvis det ikke vekker "eierviljen"/sjalusien hans så er det dårlig med håp uansett. Gutter liker ikke at ting kommer gratis eller for lettvint, slik er det.. urinnstinkt eller noe.

Skrevet

Heisann!

Hvor i landet sitter du? Jeg er i samme situasjon, men jeg er gift og har en på 2,5 og en på 4 mnd...

Skrevet

Og at det er noe annet enn ham som får deg til å skinne!

Dette rådet fikk jeg selv en gang jeg følte at kjøresten min holdt på å gli fra meg. Jeg gråt og var nok mer klengete enn et som virker tiltrekkende gitt, men så fikk jeg det rådet av en venninne at jeg måtte la ham seg meg stråle - uten at det var HAN som var årsak til at jeg strålte.

Motivert gikk jeg igang med å leve mitt eget liv. Jeg tvang meg til å engasjere meg i andre ting, stelte meg og gjorde meg vakker, og tror du ikke han kom tilbake til den skinnende glade og vakre jenta jeg egentlig var da?

Litt lettere sjaulsi kan virke som krydder, men ikke overdriv, og pass også på at det ikke er gjennomskuelig. da gjør du bare vndt verre!

Hadde droppet mimring av samme grunn, det blir for "billig".

Sats på deg selv og alt som gjør livet ditt bra - han vil ha deg tilbake hvis du gir ham en grunn til å forleske seg på ny- Han blir ikke det hvsi du "henger" etter ham, Lykke til!!!

Skrevet

Er bveldig enig i mange av innleggene her. jeg synes ikke du skal gi intrykk av at du har begynt å date igjen. men gi heller inntrykk av at andre gutter tror du er ledig nå, og at de derfor tar kontakt med deg, men at du ikke har gjort noe med det ennå. La ham på en tilfeldig måte få vite at en gutt du ikke kjenner har sendt deg meldiger, og at du er usikker på om personen er en som kjenner dere etc etc På den måten får han informason om at andre er intr,i "dama" hans, og at han skjønner at han ikke kan ha deg på gjerdet så lenge, i såfall vil noen andre overta.

I tilegg kan det desverre virke mot sin hensikt det å ikke la ham ha kontakt med hun andre dama, det kan bidra til å gjøre henne of-limit, og dermed også mer attraktiv. Han blir i allefall ikke lei av henne, når han aldri ser henne.< og da kan han ende opp med å tenke på henne mer, og misforstå det at han tenker på henne som å være noe mer.

Jeg ville fokusert på at dere har det gøy sammen når dere først møtes, uten å snakke s mye om dine ller hans føleleser. For da kan man lettere merke at man mangler de riktige følelsene og dermed la være å prøve helhjertet. Hvis følelest dermed ikke blir noe tema i møtene, kan han kanskje begynne å utvikle dem igjen i fred og ro uten å analysere for mye.

Gjør deg litt utilgjengelig, ikke la ham vite hvor han har deg følelsesmessig i en periode, de gjør at han må take litt over om han faktsik vil savne deg om din fraværenhet blir varig.

I tillegg ville jeg spilt litt på sex jeg. frist ham ltt, og sørg for at dere har det heftig sammen da. GENERELT sies det at jenter trenger nærhet for å ha lyst på sex, mens gutter trenger sex for å utrykke sin nærhet.

Ikke la sexen være full av følelser og nytelse for din partener. Dette har i hvertfall fungert for flere jeg kjenner.

lykke lykke til med det du velger å gkøre:)

M

Synes det var nydelig og helt riktig det som ble sagt i forrige innleg om å stråle!! Godt råd:):)

Skrevet

ops. la sexn være full av følelser og nytelser for deg og din partner:):)

igjen M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...