Gå til innhold

Heisann:-) Dere som vil at jeg skal spå.......


Elastica

Anbefalte innlegg

Hei Elastica

Du spådde meg gravid i løpet av høsten,kan du se om en graviditet er nærme nå? Jeg er født 160475,han 011268...

Tusen takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI vennen nattinatt :-)

 

Har ikke sett dette innlegget før no jeg...Jeg har prøvd å jobbe meg gjennom denne tråden, men klarer hvis aldri å komme gjennom alle innleggene hehe...

Skal vi se....Det ser ut som om det blir litt om og men om hva det blir til med henne, men ser ut som om hun kommer til å flytte til faren og bo der en stund. Ser ut som om hun lengter hjem til mamma og vil flytte hjem igjen etter en stund.

Når det gjelder det med en uke hos hver med de andre jentene , så ser det ut som om den ordningen kan komme til å bli forandring på og tatt opp til diskusjon...

Får fremdeles opp både gutt og jente på deg jeg, men dersom det bare blir en så heller det mot en liten jente:-) Ser ut som om du slipper unna kolikk og det virker rolig og harmonisk. Ikke noe skriking utenom det som er valig ser det ut for.

Svangerskapet går fint, men litt av de vanligste plagene slipper du vel ikke unna og jeg går ut i fra at det blir litt tungt på slutten med den foten din.. Men ser ut som om du greier det fint:-)

Ang.amming så ser det ut som om du får litt problemer helt i begynnelsen med for mye melk men at det går helt fint når du er kommet i gang. Kan se ut som om det blir litt trøbbel i det du skal slutte å amme igjen, men ikke noe utover det så vidt jeg får opp:-)

 

Så håper jeg dere hadde en kjempefin kveld med dans og morro og for all del spør igjen uansett hva det gjelder. Aldri noe problem å svare deg!! Men du må legge det utenfor tråden slik at jeg ser det når jeg logger på!

Dersom du lurer på noe privat må du veldig gjerne sende meg en mail!! Du har jo adressen:-)

 

Stoooor klem XXX XXX XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann tirill :-)

 

Jeg får opp to barn til på deg:-)

Ser ut for meg somom du blir gravid like over på nyåret.

Jeg anbefaler på det varmeste akupungtur både til deg og mannen for å få balanse i kroppen som gjør det mye lettere å bli gravid..

Du kan gjerne gi zink til mannen som setter fart på svømmerne hans:-)

 

Ønsker dere masse lykke til og håper det klaffer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg ønsker som alle andre her å få vite noe om mine sjanser for å være gravid/ bli gravid snart.. Har prøvd en stund nå, etter å endelig bli enig med min mann om at vi ønsker ett til barn..

 

Jeg har 151282 og han 040176.

 

Håper du har tid, kjempetakk på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kjære deg=)

Jeg har nå mistet to spirer siden mai, og skal på utskraping i morgen..

 

Når vil spiren sitte og VÆRE der ?? Er så lei all denne bekymringen...

Hvilket kjønn ser du? Og får du opp mange barn på oss?

 

Klem 160387

og samboer 310883

Tusen takk;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Lurer bare på om du kan se graviditet på meg i 2007? Drømmer om å bli gravid til sommeren i 2007.

Har en jente på 9 mnd fra før.

Se du evnt. kjønn??

 

Blir super glad for svar. Har prøvd så lenge å få noen til å se meg.

Er født 201078

 

Suuuper klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Elastica!

 

Jeg lurer på om du ser om jeg blir gravid snart? Hvilket kjønn blir det, og kommer vi til å få flere barn senere?

Jeg: 171179

Han: 250376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Da er el over, og jeg håper jo selvfølgelig at vi har lykkes denne pp.

 

Jeg har tre barn fra før, og mannen min ingen.

 

Jeg er skorpion f 69 og samboeren min er tvilling født-64.

 

Kan vi ha lykkes nå?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann...

 

Lurer på når eg blir gravid, og hvilket kjønn det blir...? =)

 

Eg er fødd 29.04.85

Han er fødd 09.07.83

 

På forhånd takk...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.Takk for svartet ditt.Men jeg vil så gjerne vite det...er ikke noe sårbar fordi om at jeg er gravid.Men lurer bare,etter noe som har skjedd.Tenker han på meg?kommer jeg til og treffe han?

Vær så snill og spå meg....

Født 28.04.82

min eks 10.01.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke *fikk gutt 15.12.05* :-)

 

Jeg får opp graviditet på deg til neste år, sånn ca. rundt mai mnd.

Får opp en liten gutt til.

Jeg får opp hele 4 barn og den siste blir en jente :-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan:) lurte på om du kunne se noe svangerskap på oss i nær framtid.. har prøvd en god stund, hadde en sa for ca 3 år siden. ønsker oss så gjerne et barn... jeg har 2 gutter fra før, mens han har ingen. håper du har tid til å svare:)

jeg 020171

han 210776

 

 

 

 

på forhånd tusen takk:)

 

bentus55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann reyss :-)

 

Jeg får opp graviditet på deg rundt desember +/- en mnd.

Håper selvsagt at du er gravid no -og krysser fingrene for deg:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sb76 :-)

 

Jeg får opp graviditet på dere vår/sommer 07.

Håper selvfølgelig at det klaffer før dette... Kanskje du kunne hatt nytte av å prøve med akupungtur som har hjulpet mange inkludert meg selv..

 

Ønsker dere lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rmaria :-)

 

Tok sin tid før jeg fikk svart på dette ja:-)

Gratulerer med graviditeten !! Har svart deg utenfor tråden her..

 

Kos deg med spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann løvinne_75 :-)

 

Har prøvd å jobbe meg nedover tråden her, men har ikke hatt så mye ledig tid..

Beklager at jeg ikke har svart deg før!

 

Var veldig vanskelig dette her for jeg ser at det er mye følelser inne i bildet... Ser ut som om du har veldig vanskelig for å bestemme deg- at du i det ene øyeblikket er veldig glad i din mann, men når dere har en vanskelig periode så tenker du masse på han her...

Får absolutt opp at han tenker på deg også, og det ser absolutt ut som om dere kunne ha fått et forhold. ...Likevel er det noe som sier at du vil angre på det seinere. Ikke med det samme..-men frem i tid ser det ut som om du begynner å gruble igjen...

Denne gangen ønsker du deg tilbake til din mann..

 

Komplisert dette her altså MEN saken er at den eneste som kan ta dette valget er DU.

Og når du bestemmer deg -må du stå for det valget og IKKE se deg tilbake...Da må du stå for det valget du har gjort og satse 100%

Ellers havner du bare i en ond sirkel...

Dette er det eneste rådet jeg kan gi deg...

 

 

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ~lime~ :-)

 

For meg ser det veldig nært ut, så du skal ikke se bort fra at du kan få en positiv test til uken...

Siden det er vanskelig å spå nøyaktig tid, vil jeg hvertfall tro at det klaffer ganske snart..

 

Ønsker deg lykke til!!

 

Håper tanta reiser til utlandet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...