kezz Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hva er det?? og hvilken alder passer det for??
Fisemusas-musefis... Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Film med lav lyd, og dempet belysning. Kjempekoselig, var på det når den ene gutten min var 5 mnd.. Da kan ungene skrike og skråle og tulle, uten at andre blir forstyrret:)
-carina- Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Tror det passer for barn som ikke har begynt å krabbe enda... Jo mindre barna er, jo lettere tror jeg det er! )
Fisemusas-musefis... Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jepp, film for voksene:) Hvis man ikke får sett den ellers...
langevipper Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 ja filmen er for de voksne, var med min søster en gang og så Starsky & Hutch da min nevø var 7 mnd
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du bor i nærheten så er det i Sandvika hver tirsdag kl 11.00 Se: http://www.filmweb.no/sandvikakino/diverse/article48427.ece kjempekoselig, og deilig å gjøre noe annet innimellom. De setter frem stellebord, man får kjøpt kaffe og kioskvarer inni salen (så man slipper å ta med ungen i kiosken) og det er veldig ok filmer. Vi skal i morgen!!! Passer forresten sikkert best de første 6 mnd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå