Gå til innhold

kanskje ikke noe her å gjøre men føler på en måte at jeg kan alikevel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en utrolig liten sønn på snart 10mnd nå men for noen mnd tilbake ble jeg gravi (april) jeg ville så gjerne beholde den lille spira.

sambo sa nei det kom aldri i verden på tale.

han var med til legen når de sjekket hvor langt jeg var på vei 9uker (det er jo bare en celle sa han) men for meg var det en baby.

de spurte om jeg var sikker,sambo satt med øynene i meg å jeg ville bare si nei.

men jeg turte ikke,jeg angrer så intenst på det jeg gjorde tenker på babyen min hver eneste dag.

jeg drøyet så lenge jeg kunne på å få time på sykehuset men var bare mulig å drøye en uke,den uka var svart for meg,jeg bare gråt og kastet opp.

det var så mange tanker som for gjennom hodet mitt,å presset fra sambo var like sterkt hele tiden...

nå skulle jo den lille ha kommet snart (skulle hatt termin 3 dager før mitt søskenbarn,jeg går å ser hennes mage vokser det gjør så vondt i kroppen..

hvorfor var jeg så slem/dum jeg angrer så veldig skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake så jeg skulle få møte den lille englen min..

jeg har ingen andre enn sambo å snakke med (han er lei) så jeg måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen, du tar bort barnet ditt og så skriver du inn hit til oss som har mistet et eller feler barn ufrivillig?

 

Er det mulig, gråter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har valget mellom å abortere hjemme ved hjelp av vold,jeg hadde ingen valg.

selv om dere mener det er feil.

hvis jeg ikke dro å gjorde det ville jeg få svi,han stod å passet på da jeg snakket med legene.

jeg tenkte tanken på å stikke av men hvor lett er det med familie å venner i denne byen,å ett lite barn??

hadde jeg hatt noen som helst mulighet til å beholde så hadde jeg gjort det,for jeg ville så inderlig.

men skulle jeg leve med volden til han klarte å ta live av babyen? så den lille jeg har skulle bli redd da "pappa" var slem mot mamma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off! Blei trist da jeg leste innlegget ditt! Tror du må komme deg vekk fra samboeren din! Høtes ikke ut som dere kan ha det godt sammen!

Vi har ingen rett til å dømme deg eller til å gi deg dårlig samvittighet i forhold til at du sørger over barnet som aldri ble født.

Sender deg mange gode tanker og håper ting går bra med deg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kanskje du skulle tatt med deg sønnendin og dratt fra samboeren din?

er vel ikke bra for sønnen din å vokse opp i noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel heller ingen grunn til å være her. Min lille døde i uke 12 og jeg oppdaget det en uke senere,

 

Men til hovedinnlegger: Kom dere vekk! Dette er ikke bra, verken for deg eller for barnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...