Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte jeg skulle ta meg en tur på babykino i morgen. Men ser ikke at det går noen filmer i morgen. Er det ikke hver tirsdag det er babykino? Har ikke vært på det før, men trodde det var hver tirsdag.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 det er høstferie nå, og derfor ingen babykino denne uken! ringte og sjekket i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå