Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg merker ikke noe til at hun er tørst. Kun roper når hun er sulten...... 3 mnd....Skal jeg gi vann utenom? Har aldri prøvd jeg. Ser det er så mange som snakker om vann.
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Mange begynner å gi et par skjeer/slurker med vann for å venne barn på å drikke vann (til de blir større, og skal drikke vann til middag, grøt, o.l). Mange bruker også å gi vann til barn som får mme hvis det f.eks er varmt og barnet krever mye mer mat enn vanlig. Hvis barnet får mm er det ingen grunn til å gi flaske med vann i tillegg om du ikke ønsker det selv.
winneboo Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Begynte ikke med vann til snuppa før hun begynte med fast føde å da var hun 6mnd. Nå drikker hun masse vann. Altså til hvert eneste måltid(hun blir straks 1år) Er jo vanlig at de drikker vann til grøt og middag å ikke melk for det drikker de jo ellers. Dessuten blir de kjempetørste av fast føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå