Gå til innhold

Flere her som har tenkt til å søke om kontantstøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør event. det gjøres? Hvor lenge før ettårsdagen. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på trygdeetaten.no, så finner du det ut der. Du får jo bare kontantstøtte dersom du ikke har barnet ditt i barnehage som har statlig støtte..

Skrevet

Nå var det ikke det jeg spurte om men... Vet hvilke krav som stilles til de som kan søke om dette. Det står ikke noe om søknadsfrist vedr. kontantstøtte på trygdeetaten.no, så da tenkte jeg at det kanskje var noen andre som visste det:) Hvis ikke så kan jeg alltids ringe trygdekontoret.

Skrevet

Bare for ett par måneder jeg saaaaavvvvvner jobben så utrolig mye og jeg håper att jeg får tulla inn i barnehage. Vil følge henne opp de første månedene men så er det tilbake pån jobb jippi =0)

Skrevet

ja... skal søke kontantstøtte... Har hørt noe om at man bør søke en måned eller to før man skal ha kontantstøtten...

så hvis du sender søknaden en måned før barnet fyller ett år tror jeg du er ute i god tid.. Er sikkert forskjellig behandlingstid på de forskjellige trygdekontorene..

Skrevet

skal ha kontantstøtte til han er 1 år og 9 mnd vi ja:) Skal hente søknadsskjema idag!

Skrevet

hvor mye er den på ? 3300;- stemmer det ?

Skrevet

dytter den opp. hvor mye får vi i mnd?

Skrevet

Jepp. Helt nøyaktig så er full kontantstøtte kr. 3.303,- :) Pr. i dag i alle fall. Vet jo ikke helt hva som skjer med tiden, siden det er snakk om at den skal reduseres/fjernes gradvis..

Skrevet

jeg fylte ut skjemaet i går...

levere det i morgen og snuppa fyller 1år den 26okt så det holder lenge! ;o)

lever det en måneds tid før barnet ditt fyller du! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...