Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jenten min er 21/2 mnd og har hatt diare i hele dag. Går ut i fra at det da er noe jeg har spist...kan det være sjokolade? Hun har ikke vondt ser det ut til, men det bare renner ut av henne. Hun pleier alltid og presse som en gal når hun er på do. Hun får kun mm. Er det noe å gjøre med dette? Virker veldig frisk ellers...smiler og babler.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Ingen? Bør jeg forresten gi litt vann så hun ikke blir helt dehydrert.
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis det renner etter hvert måltid, altså at hun ikke klarer å holde på noe mat, ville jeg ringt legen. Da kan du få en salt- og sukkerblanding som inneholder alle stoffene babyen bør få i seg uten å bli dehydrert. Ikke vent for lenge, små barn blir fort dehydrert! (kjenn på fontanellen, hvis den er nedsunket kan det være tegn på dehydrering).
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Oj nå ble jeg litt redd... Får følge med henne...synes kanskje det har stoppet opp litt nå, men hun spiser jo bra brystet og. Samboer prøver å gi henne litt vann nå...ikke helt kom inn i flasketuten enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå