Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 en prins!! Han var så utrolig nydelig! <3 Alt var helt normalt inni der, å på siste bilde vinka han til oss. Ble så fascinert jeg..*sukk*
en liten i magen Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Så koselig da!! Gratulerer! Gledeer meg sånn til å få vite kjønnet, er 4 uker til: (
Lapez Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 grattis:D er bra åspent jeg å nå, 4 dager igjen... !!!!!!
Bellen Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye! Ja, er det ikke herlig å endelig få se dem? Vi fikk også vite på UL at vi venter en liten gutt. Jeg klarer ikke å holde meg helt til januar med å få se han igjen, så vi har bestilt en 3D UL i midten av oktober. Det korter litt ned på den laaaange ventetiden:)
Krølle79 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Chanzei Gratulerer så masse med prinsen Skal på UL på fredag, vi.. Rimelig spente ja.. Håper bare h*n ligger "riktig" slik at vi ser kjønnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå