Mamsen in tha house Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 3år.. så ho er ikke så liten lenger.. tiden går ALTFOR fort.;(
espi Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer med overstått:-) Jenta mi ble også nettopp 3 år! Og jeg har så lyst på en liten til!!
Mamsen in tha house Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Da er vi to.. men må bare vente..
espi Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe Ja jomfrufødsler er vel for mye å håpe på i vår tid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå