Gå til innhold

malt-ekstrakt er helt SUPERT!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har skreve her tidligere at gutten min ikke hadde bæsjet på 6-7 uker, og ble innlagt på sjukehuset av dette og fikk 2 klyster...det viste seg at han hadde kraftig forstoppelse, og en liten feil på tarmen som vil gå over av seg sjøl...

så for å hjelpe han med avføringen, så legene at eg skulle gi han malt-ekstrakt hver dag...så da me kom hjem kokte eg opp vann og blandet i malten i tutekoppen hans og kjølte det litt ned!!gjett om det hjalp!!2 timer etterpå var bleia full!!og han syns det var kjepegodt!!han har fått vann i tutekoppen før, men har da bare drukket et par ml...men malten drakk han 100ml!!smakte på malten sjøl, og syns det var helt grusom smak og lukt på det, men han likte det kjempegodt=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra det ble orden i "sakene", da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...