Gå til innhold

Carena tvillingvogn eller GT tvillingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å forhørt emg litt for n'te gang om søskenvogn.. I dag ble jeg anbefalt carena tvillingvogn fremfor feks emaljunga sin tvillingvogn. Er det noen som har erfaring med carena. Er den lett å trille? Er den romslig med tanke på at det snart er vinter og en trenger god plass til skinnpose og voksipose? Hvordan er det å regulere ryggen på den? Kan storesøster sitte rett i ryggen?

Lurer igrunnen på det samme med GT vogna? Er noen av disse vognene å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke åssen GT er, men vår carena er så som så...

Ryggen regulerer du med stropper. Så du får akkurat det du vil ha.

Den er god og bred nok, god plass under.

Det jeg syns er tungvindt er at det ikke er svinghjul... Tung trehjuling...

Skrevet

Har hatt begge to. Carena sin er helt grusom. Den er tung og styret er akkurat litt for høyt, så man får vondt i nakken. GT´en er veldig allright, det svingbare fremhjulet gjør den mye bedre enn carena´en. Eneste er at hvis du bare triller den med bare baby oppi, kan den tippe litt bakover. Men i og med at en baby ligger ganske rolig, har jeg aldri opplevd velt. Ryggen kan ikke settes helt opp, men jeg så ikke på det som noe problem. Det var greit med plass til barna. Har en datter på 2,5 som er stor! hun er 16,5 kg og 95 cm lang. Hun sov godt i GT`en.

GT´en er også enkel å få inn i bil, og veier lite. det er ganske viktig i og med at man skal ha 2 barn i den.

Skrevet

takk for begge svarene. Er så frustrerende å høre på de selgerene. Er bedre å høre med noen som har erfaring.. takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...