Gå til innhold

Nekter plutselig å spise grøt og middag (7 1/2 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden kan være galt? Før har det meste gått ned på høykant. Nå får vi inn et par teskjeer, og så er det full stopp. Hun kniper munnen sammen og vrir hodet til side. Har prøvd ørten forskjellige grøter og både hjemmelaget middag og middagsglass, men nei. Eneste hun skal ha er vann på tutekopp samt litt pupp innimellom. Har blir stadig verre de siste dagene, og nå har hun faktisk gått litt ned i vekt.

Virker ikke som det er noe i veien, hun er frisk og fin ellers. Vi har en stund lurt på om tennene er på vei, men ser ikke noe til dem foreløpig. Noen som har opplevd det samme og har plausible forklaringer og gode råd? Dette er ekstremt frustrerende! Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAn det være noe merkelig i den alderen tro... lillegutt er straks 7,5 mnd å de siste par ukene har spising vært akkurat slik du beskriver det. Eneste han ser ut til å like nå er brød å banan, å det kan han vel ikke leve på til alle dagens måltider? I tillegg sover han mye dårligere nå som han spiser mindre.

Sorry, ble ikke noe klokere av dette kanskje, men vet hvordan du har det...

Skrevet

hei!

gud som jeg kjente meg igjen og frustrasjonen!

min er 8 mnd, og har drevet med dette i et par uker, men nå har første tannen kommet ut så da forstår jeg, så mye mat jeg har kastet, mat som han slukte tidl. idag ga jeg han faktisk bakt kylling, umost, bitte bitte små biter og han spiste en god del! kanskje på tide med grov mat?

går nok over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...