sprellemor Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Det har ikek jeg hørt om. Kanskje vi må ha det, for hun har hatt "litt" vondt i forbindelse med bæsjing etter vi begynte med grøt. Hvor får man fatt i det?
Livmor Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Nestle har sviskesaft fra 4 mnd. Eller du kan lage selv av svisker. Kan hjelpe hvis babyen er hard i magen:)
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Da vi ga lillegutt mais- eller risgrøt hadde vi halvparten av melka ersattet med sviskesaft, nettop på grunn av magen. Funket som bare det:-) Anbefales!
Du og jeg og vi fire Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg brukte å lage sviske/aprikospurè som jeg hadde i grøten. Jeg gav den også "bar" med litt mme. Men det kan være litt surt så om barnet ikke liker det er nok det lurt å blande det i grøten. Følte at det var lite futt i den safta man kjøpte. Jeg husker også at jeg gav en del frukt, satte og fart i systemet.
Sjokoholikern Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bruker å gi han sviskesaft i glass, han elsker å drikke fra glass! Jeg gir han en til to t-skjeer hver dag, om jeg glemmer det en dag blir han hard i magen neste dag...
Bananamama Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Her holdt det ikke med sviskesaft, vi brukte sviskepure ( mer konsentrert enn bare saften). 1-2 ss i grøten. Lager den selv, kjempeenkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå