Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikek jeg hørt om. Kanskje vi må ha det, for hun har hatt "litt" vondt i forbindelse med bæsjing etter vi begynte med grøt. Hvor får man fatt i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nestle har sviskesaft fra 4 mnd. Eller du kan lage selv av svisker.

 

Kan hjelpe hvis babyen er hard i magen:)

Skrevet

Da vi ga lillegutt mais- eller risgrøt hadde vi halvparten av melka ersattet med sviskesaft, nettop på grunn av magen. Funket som bare det:-)

 

Anbefales!

Skrevet

Jeg brukte å lage sviske/aprikospurè som jeg hadde i grøten. Jeg gav den også "bar" med litt mme. Men det kan være litt surt så om barnet ikke liker det er nok det lurt å blande det i grøten. Følte at det var lite futt i den safta man kjøpte. Jeg husker også at jeg gav en del frukt, satte og fart i systemet.

Skrevet

Jeg bruker å gi han sviskesaft i glass, han elsker å drikke fra glass! Jeg gir han en til to t-skjeer hver dag, om jeg glemmer det en dag blir han hard i magen neste dag...

Skrevet

Her holdt det ikke med sviskesaft, vi brukte sviskepure ( mer konsentrert enn bare saften). 1-2 ss i grøten. Lager den selv, kjempeenkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...