Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 sliter litt med å suge pupp og puste samtidig stakkar. høres så fælt ut med surklelydene, skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han! snufs, lille vennen min! veldig spent på hvordan natta blir, er så redd for at han ikke skal få puste! uff, synes så synd på lillegutt!!
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Har du prøvd å dryppet litt morsmelk i nesen? dette løsner opp. Så går de an å kjøpe sånn "snørrsuger" (har sikkert et litt flottere navn".
-carina- Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Morsmelt eller saltvannsdråper i nesen løsner opp på snørra... ) Min lille synes det er veldig ubehagelig. Så jeg bytter ut kveldsbadet med en dusj i stedet, jeg da. Den varme dampen på badet hjelper også til å løsne opp endel snørr i nesa, og så er det ikke så ubehagelig som å bli dryppet i nesa... ) Og så er det mange som anbefaler å legge noen bøker under sengebeina i hodeenden til babyen. På den måten sover h'n med hodet litt hevet... Hindrer visst også at de blir så tette i nesen... Heldigvis åpner de jo munnen dersom de blir helt tette, da, men man føler jo med de små allikevel! Hilsen ei som har en som sover med bøker under sengebeina i natt... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå