VinterSol+2 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 ..at jeg var gravid nå.. (noe jeg desverre ikke har store håpet om, men likevel..) IKM til helga, så jeg finner det vel ut innen da..men dersomattehvisomatte det skulle vise seg at jeg fikk positiv test.. -jeg skal på studietur til København neste uke, og har vært lite med på fester med klassen og sånn. (er ikke veldig partymenneske i grunn..) så jeg har på en måte lovt å være med ut når vi først er borte hjemmefra med alle plikter og ting der.. såå.. hvordan forklarer jeg DA at jeg tar meg en iste istedenfor en øl? tenkte dette jo også er en måte å fordrive ventetiden på og så får jeg heller tenkte positivt rundt det å kunne gå ut med de andre når hvis testen blir negativ, og spare unnskyldningene til en annen gang...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Den mest velbrukte er jo urinveisinfeksjon (går på penicilin - da kan man ikke drikke). Noen som mener at den unnskyldningen "roper" gravid, men jeg går fem på hver gang selv (når jeg hører andre som bruker den), hehe...
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Snakk med bartenderen og be han gi deg VIRGIN av det du bestiller av drinker uten at de andre hoerer det.
Lillegullet130707 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Alkoholfrie drinker er tingen! ;o)
VinterSol+2 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 hehe skikkelig lureri da, mao:) den tanken er egentlig bra. virgin drink.. hehe
Lillegullet130707 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Så bør du klage litt over hodevondt og at du er sliten dagen etter... ;o) Da er du ekstra troverdig! Hihi...
VinterSol+2 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 urinveisinfeksjon? den har jeg aldri hørt før.. men kanskje jeg blir mer obs på den nå.. hehe:)
Lillegullet130707 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Penicillinen man tar for urinveisinfeksjon er ikke farlig å drikke ifbm... Det er heller bihulebetennelse, lungeinfeksjoner og andre mer alvorlige infeksjoner... Men, det er kanskje ikke så mange som vet det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå