Gå til innhold

Kan noen her hjelpe meg? Et lite spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg besøker dere litt jeg, for et lite spørsmål dere kanskje har mere erfaring med. Jeg hører egentlig til i 1.trimester :)

Jeg skal til Balderklinikken i uke 12 for en ultralyd. Jeg vil se at alt er som det skal. Orker ikke vente til den vanlige ultralyden.

Er det noen her som har erfaring med Balderklinikken. Positive eller negative. Vil høre begge sider. :) Tusen takk for hjelpen til alle som kan hjelpe meg med denne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Balderklinikken i uke 22 . Kjempe fornøyd. Fantastisk lege. Er det en henne du skal til og evt hva heter hun=????

Skrevet

Jeg husker ikke helt hva hun heter, men det var en dame og hun hadde et helt vanlig norskt navn. tok dere 3D eller vanlig?

Skrevet

Du skal sikkert til henne. Alle andre jeg har snakket med her inne som har vært på Balderklinikken har vært hos henne.

Gled deg, får ikke bedre lege ;o) Tror hun het Anne s ett eller annet....

Vi hadde 3d

Skrevet

Ja det stemmer, det er henne. Tusen takk for tilbakemelding. Da vet jeg at pengene er verdt det. For jeg trenger å bli beroligget med at alt er iorden.

Skrevet

Anne Stensløkken heter hun og hun er kjempe koselig..:) Så du kan bare glede deg. Hun tar god tid og forklarer så bra atte..:)

Skal dit selv IGJEN til torsdag, var der for en stund siden og...:) Bestemor ville se barnebarnet sitt på ultralyd en gang til... Tenkte meg ikke om to ganger engang når jeg skulle bestille time der igjen...

Så har bare positive ting å si..:)

Skrevet

Jeg har bestilt time der 17. oktober for 3D UL og gleder meg veldig. Vi var på ordinær UL på Ullevål, alt var i orden og vi fikk vite at vi skal få en liten gutt, men synes det ble litt lenge å vente til januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...