Gå til innhold

ANG SEX???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor langt inn i svangerskapet dama deres har kommet, når dere har sex med henne??

æsj (hvordan skal jeg formulere dette spørmålet???) lurer på om ein kan ha sex me dama heilt til hun skal på sykehus?? er dette mulig?? dama mi har kommet til uke 21 (da vi hadde sex sist).

gikk fint det.

er intresert i erfaringer her.....

Håper ikke noen blir sjokkert over spørsmålet..

lurer bare på dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som blir sjokkert over sånt nå lenger..

Jeg mener å ha lest at man trygt kan ha sex til det har gått 8 mnd av svangerskapet, og at det er greit for de fleste også etter dette. Etter at vannet har gått bør man derimot kanskje styre seg..

Det handler nok for de fleste par om hvor mye lyst man har når dama føler seg som en flodhest, og mannen ikke helt vet hvordan han skal komme til.. :-)

Skrevet

Vinterpappa har alt under kontroll.

Man kan ha sex i hele svangeskapet, så fremt mor orker det. Stillinger er vel det vanskligste, men det finner du ut av:)

Sex kan i de siste ukene kunne starte fødselen, og er ikke anbefalt av den grunn. Når du er over tiden, vet jeg om mange som prøver å komme igang med sex.

Er selv i uke 24 og har det fint, ungen sparker slik at jeg kjenner det, og det er en fantastisk følelse.

Skrevet

Bigespen:

Hva f.. s du nå egentlig, du kjenenr ungen sparker når dere knuller??? :S What, jeg ble litt redd nå, er ikke det bare helt jævlii...???

Skrevet

Sorry mac, litt dårlig forklaring her:)

Jeg mente at jeg kan kjenne ungen sparker når jeg kjenner på magen, ikke under sex. Det hadde vært litt rart ja.

Men det å kjenne ungen sparker og prøve å få litt kontakt er et godt alternativ til sex, om det ikke er mulig. Gir fin nærhet til mor også

Skrevet

haha, ja det var noe jelt annet:D

Skrevet

sex funker fint hele svangerskapet om du får frua til å føle seg sexy selv med mage, strekkmerker og alt annet som kan følge med.. doggy med dyne og puter til hjelp for å holde overkroppen opp er fint.:) men etter vannet eller slimproppen (æsj) er gått bør man holde seg unna.. lar fødselen vente på seg sies det at sex er god hjelp.. det er noe i sæden som er med på å sette i gang fødsel.. det sa min mor.. og skulle det ikke være sant, er sex sundt uansett:)

jeg er så rampete at jeg som jente svarte litt...

Skrevet

Om man starter fødselen med sex, så er det ikke så farlig. Sex starter ikke fødselen med mindre ungen i utgangspunktet er klar for å komme ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...