Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 det er helt sykt så stor pris forskjell det er... jeg var på Brio (vestkanten i bergen) og så på Quinny Freestyle vognen...der stod det at den var på tilbud til 4000 kr (hadde kostet 5000)..var også i simobutikken i byn... der kostet den 3500, og det var ikke på tilbud.... altså, jeg kunne spart 500 kr på å kjøre til byn i stede.... (kjøpte den ikke da...) så var jeg på reflex butikken... der kjøpte vi ny vogn, og til den kjøpte vi en ticket to heaven sovepose.... den kostet 999 kr der... var på brio igjen i dag...og hva koster AKKURAT den SAMME posen, jo 1298...altså 300 kr mer.. er jo helt horribelt altså... neste gang jeg er der, skal jeg spørre dem hvorfor alt er så mye dyrer der.......
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Helt tragisk da. Bra du sjekket prisene. Men lurte på en annen ting. Har samme vogn og ble anbefalt den posen du kjøpte til vognen da jeg synest quinny posen var så tynn og pinglete. Men jeg prøvde å se om selene passe og fant ut at den som går mellom beina er mye lengre nede enn sele hullene på posen så jeg kjøpte den ikke. Har du prøvd den ordentlig oppi? Og hvordan gikk det og hvor stor er babyen? Min baby tar stor plass i vognen, kan ikke bruke saueskinnsposen som jeg hadde fra før... Men den ticket to heaven posen såg god ut og var jo vanntett og:) Vil gjerne ha en slik hvis den passer med selene tredd i...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 jeg kjøpte ikke quinny vognen..kjøpte emmaljunga....så vet ikke... syns posen ser skikkelig hærlig ut..har ikke brukt den enda, siden det har vært så varmt ute.. det er kjempe positivt at den er vanntett og vindtett... så den forresten på en nettbutikk til 699 tror jeg det var og....argh...hehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 hvilken nettbutikk??? har tenkt på å kjøpe en sånn....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 husker ikke helt.men tror den het fashion eller noe..fant den på finn.no
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det lønner seg ofte å ta en ringerunde på priser. Da vi kjøpte en Carena Easy kostet den den 1200,- hos Brio på Vestkanten og ca 699,- på Simobutikken i Strandgaten (her var den på tilbud). Det er stor forskjell det! Vi var aldri i tvil om hvor vi skulle kjøpe den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå