Gå til innhold

Forsyne seg selv....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere er "rett" alder for å begynne å gå i kjøleskapet og bare forsyne seg med ting en har lyst på... Uansett om det er yoghurt,frukt eller godis???

 

Har en stedatter som er 7 1/2 år nå og har blitt veldig til å bare gå å ta selv...

Jeg synes ikke noe om dette fordi hun stort sett spiser dårlig hele dagen (til frokost lunsj og middag)og masse til kveldsmat. Og hvis hun får noe da så er hun gjerne mett når vi da skal spise.

 

Kan huske fra da jeg var barn at jeg gikk i kjøleskapet og tittet, men jeg spurte også alltid før jeg evnt. tok noe....

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Syns ikke noe om det jeg heller. Har fire barn. Eldste er ni år, og må forsatt spørre. Får selvsagt lov mange ganger, men det kommer ann på hva det er, og når vi evt skal ha neste måltid. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...